sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Directionati 2% din impozitul pe venit! Donatii ONG !

Juritic, am luat fiinta la 01 Noiembrie 2010 si dorim ca in timp sa completam prezentarea cu actiunile concrete pe care Asociatia Protejarea Mediului Inconjurator Prahova le-a intreprins si rezultatele obtinute.



Din Noiembrie 2010 si pana la finele anului 2015 au reprezentat primii cinci ani in existenta Asociatia Protejarea Mediului Inconjurator Prahova. Ca fiecare inceput a insemnat emotia unui nou drum,bucuria primilor pasi in activitatea Asociatiei si zambetul de incredere in obiectivele noastre.


 Asociatia Protejarea Mediului Inconjurator Prahova impreuna cu Sponsorii Nostri, cu Colaboratorii Nostri, in cei cinci ani de activitate am reusit sa organizam:

- Am plantat peste 100 000 de copacei si in mod special in zone afectate de alunecari de teren ( Brad, Salcam,Pin )
-Am reusit prin actiuni de ecologizare sa adunam peste 3000 de saci cu gunoaie in Orasele : Campina,Breaza,Sinaia,Busteni si Azuga.
-Am reusit sa organizam Tabere pentru elevii din Orasele: Campina,Breaza si Comarnic unde scopul Taberei a fost de a ecologiza traseele montane din Orasul Busteni.
-Am reusit sa organizam Excurisii, intalniri dintre Oameni de Afaceri si elevi.
-Am reusit sa organizam Competitii Sportive : Cupa Mediului la Fotbal,Cupa MTB Campina
-Am reusit sa organizam Spectacole: Campina Are Talent,Sinaia Are Talent,Ploiesti Are Talent!!
Prin organizarea acestor Spectacole am dorit sa evidentiem faptul ca exista in Judetul Prahova foarte multi copii, tineri talentati. 
-Am organizat in Municipiul Campina si Primul Mars al Biciclistilor
-Am participat in fiecare an la Campania Let's Do It Romania! Ziua Nationala a Curateniei.
-In fiecare an in luna Decembrie am reusit sa facem o bucurie in sufletele copiilor defavorizati oferindu-le cadouri.

Toate aceste actiuni nu ar fi fost posibile fara sprijinul dumneavoastra, a Sponsorilor, a Partenerilor care impreuna cu noi am dus la realizarea acestor obiective.
Anul 2016 aduce noi sperante in reusita indeplinirii obiectivelor pentru care existam. Dorim sa continuuam campaniile noastre de plantari de copaci cat si de ecologizari, dorim sa organizam Spectacole,Vrem sa organizam Targul de Produse Traditionale si Animale in Comuna Talea si multe alte proiecte interesante insa se pot realiza si cu sprijinul dumneavoastra , una dintre modalitatile cele mai usoare este directionarea celor 2% din Impozitul Anual.

CE INSEAMNA CEI 2% ?

Sistemul 2% , prevazut de Legea  571[2003 privind Codul Fiscal , permite contribuabililor persoane fizice sa directioneze 2% din impozitul pe venit catre o entitate non-profit ( ONG) .

Daca nu directionati acesti 2% catre un ONG , procentul respectiv ramane in Bugetul Statului.

Directionarea celor 2% nu presupune costuri[eforturi suplimentare, in afara de completarea datelor de mai jos in declaratia 230.

CUM SE PROCEDEAZA?
  
Daca aveti venituri din salarii:
Completati declaratia 230 - suma corespunzatoare a 2% va fi calculata de catre organele fiscale ( formularul 210)
Se va accesa 
http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare pentru descarcare

 ATENTIE: SE COMPLETEAZA DOAR PUNCTUL I , DATA SI SEMNATURA.
 SE MAI COMPLETEAZA LA PUNCTUL II DENUMIRE ENTITATE:
( Asociatia Protejarea Mediului Inconjurator Prahova )
Codul de identificare fiscala a entitatii non-profit:
27635579 )
Cont Bancar ( IBAN) a entitatii non-profit:
RO15BTRL 0590 1205 S565 54XX , Banca Transilvania)


Declaratia se completeaza de mana, in doua exemplare, dintre care unul ramane la contribuabil.

 Aceasta poate fi depusa personal la organul fiscal de domiciliu, transmise prin posta, prin scrisoare recomandata sau inmanata unui reprezentant Asociatia Protejarea Mediului Inconjurator Prahova.
Va rugam sa retineti ca directionarea celor 2% este anonima, ceea ce inseamna ca trezoreria nu are dreptul de a face public numele contribuabilului (se presupune ca se pot face calcule inverse, pentru a afla salariul persoanei respective).

Va Multumim Anticipat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu