luni, 2 ianuarie 2017

Implica-te si tu!! DONEAZA!! 2

Implica-te si tu!! DONEAZA

Juritic, am luat fiinta la 01 Noiembrie 2010 si dorim ca in timp sa completam prezentarea cu actiunile concrete pe care Asociatia Protejarea Mediului Inconjurator Prahova le-a intreprins si rezultatele obtinute.



Din Noiembrie 2010 si pana in prezent au reprezentat primii 6 ani in existenta Asociatia Protejarea Mediului Inconjurator Prahova.


 Asociatia Protejarea Mediului Inconjurator Prahova impreuna cu Sponsorii Nostri, cu Colaboratorii Nostri, in cei 6 ani de activitate am reusit sa organizam:

- Am plantat peste 120 000 de copacei si in mod special in zone afectate de alunecari de teren ( Brad, Salcam,Pin,Molid,Plop )
-Am reusit prin actiuni de ecologizare sa adunam peste 3500 de saci cu gunoaie in Orasele : Campina,Breaza,Sinaia,Busteni,Azuga si Mamaia.
-Am reusit sa organizam Tabere pentru elevii din Orasele: Campina,Breaza si Comarnic unde, scopul acestei Taberei a fost de a ecologiza traseele montane din Orasul Busteni.
-Am reusit sa organizam Excurisii, intalniri dintre Oameni de Afaceri si elevi.
-Am reusit sa organizam Competitii Sportive : Cupa Mediului la Fotbal in Breaza,Cupa MTB Campina
-Am reusit sa organizam Spectacole: Campina Are Talent,Sinaia Are Talent,Ploiesti Are Talent!!
Prin organizarea acestor Spectacole am dorit sa evidentiem faptul ca exista in Judetul Prahova foarte multi copii, tineri talentati. 
-Am organizat in Municipiul Campina "Primul Mars al Biciclistilor" in anul 2010.
-Am participat in fiecare an la Campania Let's Do It Romania! Ziua Nationala a Curateniei.
-In fiecare an in luna Decembrie am reusit sa facem o bucurie in sufletele copiilor defavorizati oferindu-le cadouri.
-Am oferit rechizite scolare elevilor defavorizati

 Dacă te-am convins ca misiunea noastră rezonează cu valorile tale ne poți susține și tu.
Pentru donații directe datele noastre sunt:
Denumire – ASOCIATIA PROTEJAREA MEDIULUI INCONJURATOR PRAHOVA
CIF: 27635579
Cont – RO15BTRL 0590 1205 S565 54XX
Deschis la Banca Transilvania Campina
Nr. Tel. 0736 694 626
Pers. de Contact: Cristian Brotoiu. 

Iar noi in semn de multumire va vom oferi un Certificat (Diploma)
Avem rugamintea sa ne lasati o adresa sau un nr de tel.
Va Multumim Anticipat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu